Předsedající: Michal Bartoň (předseda), Ing. Lukáš Dušta (člen výboru), Jiří Chudoba (člen výboru)
Zapisovatel: Bc. Anna Hanzalová
Skrutátor: Mgr. Pavlína Neprašová
Zahájení Shromáždění SVJ: Po prezenci účastníků bylo dne 14. 06. 2017 v 20:00 zahájeno shromáždění členů SVJ. Pan Bartoň uvítal přítomné. Na základě prezenční listiny bylo konstatováno, že schůze je usnášeníschopná. Přítomných bylo 50,04 % spoluvlastnických podílů vůči 49,96 % nepřítomných spoluvlastnických podílů. Dále seznámil účastníky schůze s jejím programe a bylo přistoupeno k jednotlivým bodům.
Rozpočet 2017: Viz. příloha č. 1
Volba skrutátora, zapisovatele a ověřovatele zápisu Jako skrutátor byla navržena Mgr. Pavlína Neprašová, jako zapisovatel paní Bc. Anna Hanzalová a jako ověřovatel zápisu pan Michal Bartoň.
Usnesení k hlasování č. 1: Shromáždění SVJ jmenuje Mgr. Pavlína Neprašová jako skrutátora, paní Bc. Anna Hanzalová jako zapisovatel a pana Michal Bartoň jako ověřovatel zápisu shromáždění konaného dne 14.6.2017. Pro toto usnesení hlasovalo 100 % přítomných spoluvlastnických podílů vlastníků, proti hlasovalo 0 spoluvlastnických podílů vlastníků a zdrželo se 0 spoluvlastnických podílů vlastníků. Po prvním hlasování se dostavili další vlastníci, tedy přítomno bylo 51,11 % spoluvlastnických podílů vůči 48,89 % nepřítomných spoluvlastnických podílů. Zpráva o fungování výboru SVJ a činnosti správce za rok 2017 Pan inženýr Lukáš Dušta přednesl zprávu o činnostech výboru v loňském roce. Zmíní především následující dokončené úkony:
- výměna úklidové firmy na úklid společných prostor a garáží, navýšení četnosti úklidů na 3x týdně
- změna správní firmy ze společnosti JE Group s. r. o. na společnost Optim Care s. r. o.
- reklamace v rámci společných prostor nad rámec 3leté smlouvy. Opravy hradí na svůj náklad developer (příkladem jsou praskliny na zdech společných prostor)
- dokončení kontejnerového stání.
- revitalizace zeleně.
Usnesení k hlasování č. 2: Schválení účetní závěrky, vypořádání výsledku hospodaření a zprávy o hospodaření společenství a správě domu, jakož i celkové výše příspěvků na správu domu pro příští období a rozpočtu na rok 2017. Pro toto usnesení hlasovalo 100 % přítomných spoluvlastnických podílů vlastníků, proti hlasovalo 0 spoluvlastnických podílů vlastníků a zdrželo se 0 spoluvlastnických podílů vlastníků. Po druhém hlasování odešli vlastníci, tedy přítomno bylo 50,35 % spoluvlastnických podílů vůči 49,65 % nepřítomných spoluvlastnických podílů.
Usnesení k hlasování č. 3: Hlasování o navýšení příspěvků do fondu oprav ze současných 10Kč/m2 bytového prostoru a 5Kč/m2 nebytového prostoru na 13Kč/m2 bytového prostoru a 7Kč/m2 nebytového prostoru. Pro toto usnesení hlasovalo 99,09 % přítomných spoluvlastnických podílů vlastníků, proti hlasovalo 0 spoluvlastnických podílů vlastníků a zdrželo se 0,91 spoluvlastnických podílů vlastníků.
Diskuze na téma:
- Úklid znečištěné zdi psími exkrementy
- Úklid odpadků u budovy B
- Otázka, zda je potřeba mít zelenou střechu (revitalizace odhlasovaná v roce 2016, hrazena z fondu oprav)
- výměna vodoměrů naplánována na příští rok
- debata ohledně výše příspěvku do fondu oprav za balkon
- u dlužníků dát do povinností vlastníka nahlašovat, pokud vstoupí vlastník do osobního konkurzu
Návrhy:
- vytvoření chodníku (zrušení zábradlí u popelnic)
- uzavření branky (neuskutečnilo se)
- výmol v hlavní komunikaci (TSK má dát do pořádku)
- jednání s Kauflandem (ruch-lis, bedny) řešeno přes úřad a starostu, do dvou let rekonstrukce Kauflandu
- převod věcného břemene a přesun chodníků (semafor Byty Hůrka)
- nový náhradník výboru
- v garážích uříznutí vodících betonů
V Praze dne 13.7.2017
Zapsal: Bc. Anna Hanzalová ………………………………….
Ověřil: Michal Bartoň ………………………………….
Verze ke stažení zde.